Hot hot en nog eens hot - Reisverslag uit Germantown, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Hot hot en nog eens hot - Reisverslag uit Germantown, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Hot hot en nog eens hot

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Germantown

We zijn allemaal net wakker. De planning heb ik gisteravond met Ben en Linda gewijzigt toen de rest al op 1 oor lag. Ze geven hier namelijk een weer alarm af van temperaturen boven de 100F, dat is boven de 38C
Aangezien het dus Elvis week is en er rijen voor Graceland staan zag je gisteren op tv dat er overal gratis water wordt uitgedeeld en dat er extra ambulances klaar staan. Nou hoe graag we ook Elvis willen zien we gaan ons zelf niet afbeulen door met 40C uren in een rij te gaan staan. Dus we laten Graceland voor wat het is en gaan vandaag met zo'n grote boot over de Mississippi varen en dan gauw weer terug naar ons hotel. Ze adviseren ook om in de airco te blijven en veel water te drinken en zo weinig mogelijk in de zon te komen aangezien deze gevaarlijk is. Hebben wij weer....

• 10 Augustus 2010 - 12:53

Marijke:

Ow nee, wat een hitte!
    Maar wat jammer dat je nu niet naar Graceland kunt zeg!
    Maar ik vind het wel een hele verstandige keuze.

En op de Mississippi is ook vast heel veel te zien! Dat lijkt me ook erg leuk!

Enigszins beperkt zijn jullie nu dus helaas wel door het weer. Dat is na zo'n (goed voorbereide en tot in de puntjes verzorgde) planning wel dubbel jammer.

Ik hoop dat jullie een geweldig alternatief zullen hebben. En dat jullie je in dat superhotel goed zullen vermaken! In de airco...

Heel erg veel plezier nog en geniet ervan!
    Groetjes aan allemaal!

Liefs Marijke

• 10 Augustus 2010 - 17:54

Anneke En Ans:

HOI,
    Wat een hitte. Dit is een beetje te. Het weer is overal van slag. Vele aardverschuivingen, regen en overstromingen en de vele doden. Gelukkig is er airco en water. Hier regent het nu en koud. Jammer van Graceland. Maar jullie zijn gezond en dat is het allerbelangrijkste.
    Prettige voortzetting.
    Groeten, en tot de volgende stop.
    Anneke/Ans

• 11 Augustus 2010 - 00:28

Hanneke:

En dan dacht ik dat het in DC en Philly warm was met 36 graden...
    Sterkte!

• 11 Augustus 2010 - 07:49

Peet Juud & Dyon :

Okay nu snap ik hem had eerst je Graceland verhaal gelezen over het zwemwater maar als het zo 40 graden is is die 30 helemaal niet vreemd!

Ik zou een infuusje met water aanleggen :)