Wendy en Neal's house - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Wendy en Neal's house - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Wendy en Neal's house

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Anderson

Wauw wat een villa. Ze hebben 3 jongens. De oudste heeft zijn eigen slaap en badkamer. De andere 2 hebben ieder hun eigen slaapkamer maar delen een badkamer. De masterbedroom is enorm en de badkamer heeft een jacuzzi en een douche met van die jets overal.
Dan is er nog een guestroom waar Morice en ik slapen, deze heeft een Kingsize bed en ook een eigen badkamer met toilet.
De grond er om heen is allemaal gras, Neal heeft 2 keer zoveel grond als pa. Qua grasmaaien doet hij er maar 2,5 uur over, hij heeft zichzelf een nieuwe maaier aangeschaft. De tuin is een speelparadijs voor de kids. Een kabelbaan, boomhut, trampoline en een bandenschommel aan een boom oja en niet het basketbalveld te vergeten. Morice vermaakt zich daar prima. Uiteraard staat er een enorme bbq op de veranda. De playroom van de kids is het enige wat boven zit, daar staan een tv met een breedte van minimaal 120cm!!! Morice heeft veel foto's gemaakt want dit wordt zijn voorbeeld voor Groessen zegt ie.
Neal heeft heerlijk voor ons gekookt, lekker steaks van de bbq met uiteraard verse salade erbij. Na het eten hebben de kids ons alles buiten laten zien. Zelfs pa is van de kabelbaan afgeweest. Oja ze hebben ook 2 honden, Ziggy en Tank. Tank is een rotweiler en Ziggy had een broertje van Bikkel kunnen zijn. Mama had dus alweer de tranen in de ogen. Beide zijn pas 6 maanden oud.
We hebben heerlijk geslapen. Nu, vrijdagmiddag zijn Morice en ik hier bij Wendy en Neal gebleven. De kids zijn naar daycare en de oudjes zijn vanochtend weggereden naar Osceola, het huis van Ben en Linda. Wij hebben dus besloten om een extra dagje hier te blijven en rijden morgen met Wendy en Neal en kids mee.
Pa en ma hebben 2 weken kunnen oefenen met hun Engels dus dat komt vast wel goed.
Moeders had de tranen in haar ogen toen ze vanochten mij een kus gaf. Ik ben er morgen weer mam, komt allemaal goed. Ma en Linda gaan boodschappen halen daar en pa en Ben gaan het gras maaien en zorgen dat het buiten allemaal in order wordt gemaakt aangezien ze er zelf ook 2 weken niet zijn geweest.
Morice en ik genieten heerlijk van de rust die er nu is, geen kids en geen ouders. Wendy en Neal werken vanuit huis vandaag. Morice geniet helemaal aangezien hij een of andere superster is voor die kids. Ze volgen hem overal. Hij speelt ook met ze en kan ze natuurlijk hoger duwen in de schommel dan Neal dus tja dat is kaasje.

• 13 Augustus 2010 - 16:41

Angela:

Hmm wie weet broeit er straks iets van ouder gevoel op bij Morice :-)

• 13 Augustus 2010 - 18:34

Anneke En Ans:

Jantien ik weet echt niet wie Wendy en Neal zijn. Maar jullie weten dus hoe het huis in de Leuvensestraat er in de toekomst uit gaat zien. Leuk toch om daar over te meimeren.
    Ik kan me voorstellen dat zo'n moment met z'n tweetjes even heerlijk is. Maar over 8 dagen is als alweer voorbij. Ach terug naar je eigen stekje in Holland is ook rijkdom. Althans voor ons is dat wel zo.
    DOEI,DOEI

• 14 Augustus 2010 - 06:46

Diny S:

Jantien(en familie), ik vrees dat het straks een harde landing wordt als je weer met beide benen op Hollandse bodem terechtkomt. Het is toch wel een TOTAAL andere wereld. Heb je niet het gevoel dat je droomt?
    Nog heel veel plezier.

• 14 Augustus 2010 - 12:10

Angela:

He he, weer even alles bij kunnen lezen. Geweldig allemaal, hoor. En zo te lezen genieten jullie met volle teugen. Die foto's voor Groessen wil ik wel in een sfeercollage zetten, voor de inrichting straks... hi hi. Morice en ik hebben de (rode) bank toch al uitgezocht. Grapje. Wat leuk ook om te horen dat jullie wel goede matches zijn als reisgezelschap en elkaar vrij laten. Moeten maar snel een avondje plannen om pictures te kijken!! (heb de doos rose al klaarstaan...) Veel plezier nog!! dikke kus van moi en groetjes van Dennis, jullie trouwe reisverslagvolgers!! Oh kan je nog foto's plaatsen? xxx