Graceland en the Mississippi river - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Graceland en the Mississippi river - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Graceland en the Mississippi river

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

11 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Memphis

We zijn toch geweest!!!!We dachten we rijden er gewoon heen en kijken wel hoe lang de rij is. Nou we waren precies optijd. Heel even gewacht op de bus die je naar de ingang van de mansion brengt. Binnen is alles voorzien van airco alleen als je dan even buiten liep dan liep het zweet in je bilnaat maar dan gauw weer naar binnen. Het was een audio tour dus pa en ma hebben Der Elvis gezien.
We zijn echt blij dat we zijn geweest, wat een apart gevoel als je daar staat tussen al zijn pakken die hij heeft gedragen en 100 tallen gouden platen die aan de muur hangen. Bij het graf was het helemaal een aparte sfeer, ik kreeg er kippevel van. Na Graceland zijn we met een peddelboot op de Mississippi geweest. Leuk maar een beetje langdradig. Maarja we kunnen zeggen dat we over de Missisippi hebben gevaren. Terug bij het hotel, helemaal oververhit dacht ik effe een duik te nemen in ons zwembad... nou gewoon 30 graden dus niet echt lekker zwemmen maar ik koelde een klein beetje af. Weer lekker 'gratis'gegeten en gedronken. Mama is met Ben en Linda nog even wat lekkere dingen wezen halen, aangezien de nikebuds zonder bier zaten....
Nu lekker relaxen op de kamer, mijn reisgenoten hebben al wel de pyama's aan maaaaar ze zijn deze keer nog wel wakker.

• 11 Augustus 2010 - 07:47

Peet Juud & Dyon :

Graceland, gaaf tante van Peet wordt gek als ze dat hoort! Helemaal Elvis Freak!

Damn als het zwemwater al 30 graden is hoe heet moet het dan wel niet zijn in de volle zon.

Onwijs gaaf jullie trip, wij hebben nog steeds de wens om met een camper te gaan touren. Eerst even sparen en wachten tot Dyon iets ouder is :)

Geniet nog lekker en natuurlijk op zijn tijd wat verfrissing zoeken, hebben de mannen maar geluk met de Budweiser xxxx

• 11 Augustus 2010 - 19:47

Anneke En Ans:

Wat goed dat jullie, ondanks de hitte, toch zijn gegaan. Weer de zoveelste mooie herinnering aan deze reis. Fijn dat jullie zo,n goedkope hotel hebben gevonden. Oke, op naar het volgend avontuur.
    Groeten,Anneke/Ans

• 11 Augustus 2010 - 20:25

Wouter En Amanda:

Willen echt wel foto's zien als jullie terug zijn.
    Erg benieuwd.
    Maar dan zijn wij bijna op vakantie.
    Daarna gauw afspreken.
    Groetjes daar