Laatste ochtend at Lake Diamond - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Laatste ochtend at Lake Diamond - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Laatste ochtend at Lake Diamond

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Osceola

Ben net wakker, Morice en pa zitten alweer te vissen. Voor de laatste keer. Onze koffers hebben we gisteravond netjes ingepakt aangezien alles gewassen gestreken is hoeven we thuis het alleen nog maar in de kast te hangen. Gisteren weer een relaxte dag at the Lake gehad. Het begon wat bewolkt maar de zon kwam er toch nog door. Ook ik heb gisteren de jetski maar eens geprobeerd. Morice nam mij eerst achterop terwijl de rest met de speedboot over het water heen ging, ook leuk. Daarna vroeg hij wil je het ook eens proberen. Dacht wel dat ik het eng zou gaan vinden maar dat viel reuze mee. Effe wennen maar daarna het gas los en met 80km per uur het water over, GAAAFFFF!!!!!
Weer heerlijk geluncht. Vanaf dat we hier zijn hebben we iedere dag chips en dipsaus bij de lunch. Dat is normaal samen met vers fruit, rauwe groenten met een dipsaus en dan je sandwich. Welke ik dus beleg met ham/salami/kaas/augurk/moster/mayo/ketchup en dan chips erop, HEERLIJK!
Vanmiddag rond 12.00 uur rijden we weg richting Chicago. Heb een 4* Radisson hotel geboekt bij het vliegveld O'Hare. Er zit een Longhorn steakhouse naast dus daar zullen we onze laatste sappige biefstuk van deze vakantie eten.
Nu gauw naar buiten en genieten van de zon.

• 19 Augustus 2010 - 12:42

Marijke:

Ow, dan is het einde echt in zicht...
    Wat jammer zeg!!!

Maar uit alles blijkt dat jullie het super hebben (gehad)! Dus dat wordt iets om geweldig op terug te kijken.

Ik hoop dat ook het laatste hotel goed zal bevallen en dat de steak zal smaken... Maar daar twijfel ik niet aan!

Geniet nog ff met volle teugen en dan vind je het straks ook vast wel weer fijn om thuis te zijn.

Je eigen bed, t.v., je series, Bikkel en de rest.

En doe maar net of maandag nog een heel eind weg is. Ondanks dat dat ook wel weer gezellig zal zijn!!!

Groetjes aan allemaal!

Liefs van mij!