Bye Bye USA - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Bye Bye USA - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Bye Bye USA

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Chicago

Nou this is it!Vanochtend afscheid genomen van Linda en de 3 kids, we hadden allemaal tranen, zelfs alle mannen. Ben heeft ons naar Chicago gebracht, daar kwam het volgende moment van afscheid nemen, weer tranen bij iedereen. We hebben 3 superweken met Ben en Linda doorgebracht, het laatste weekend met Wendy, Neal en kids en deze laatste week alleen met de 3 jongens.
Zoveel ervaringen opgedaan. Mama heeft haar engels aardig goed verbeterd. Zij is er helemaal klaar voor om naar huis te gaan terwijl pa graag nog zou blijven. Morice en ik hebben het ook moelijk met afscheid nemen van het land. Pa zegt de hele tijd: als ik jullie leeftijd had en ook zo goed engels kon praten dan wist ik het wel, ik zou hier gaan wonen!! Tja wie weet ooit een vakantie huisje kopen aan Lake Diamond. Ik heb met veel plezier deze verslagen geschreven en we vonden het super leuk dat jullie allemaal onze verhalen met plezier hebben gelezen.
Pfff heb een beetje tranen in mijn ogen maar het is niet anders, Nederland here we come!

• 20 Augustus 2010 - 05:40

Geert En Loes:

De verhalen waren super om te lezen,heb ze allemaal voor Oma uitgeprint en die heeft er ook van genoten. We wensen jullie een goede reis terug en tot ziens in Nederland. Gr Loes

• 20 Augustus 2010 - 07:29

Wouter En Amanda:

Goede terug reis.
    Het was er leuk om te lezen.
    En alvast een fijne verjaardag.

groetjes

• 20 Augustus 2010 - 09:27

Gerrie,Diny & Bikkel:

Helaas aan iedere vakantie komt een einde. Maar het belangrijkste is dat jullie er zo van hebben genoten.
    Wij hebben ieder bericht en verslag gelezen en het skypen was gezellig.
    Wij wensen jullie een fijne reis terug en tot ziens.

groetjes Gerrie & Diny

• 20 Augustus 2010 - 09:32

Bikkel:

Hallo baasje & vrouwtje,

Ik heb het goed gehad tijdens jullie afwezigheid. En ook gezellig met jullie geskypt, kreeg telkens iets lekkers als ik voor de camera ging zitten.
    Kon dat wel ieder uur, maar dat mocht weer niet!!
    Komen jullie maar snel terug.

Dikke knuffel, Bikkel

• 20 Augustus 2010 - 19:16

Angela:

Stiekum vind ik het wel leuk dat jullie weer komen... Maar snap dat het afscheid nemen kl.te is.
    Idd wie weet, ooit een huisje aan Lake Diamond.
    Tot snel.
    xxx

• 20 Augustus 2010 - 22:35

Ineke En Kees:

Wij hebben genoten van de reis-verslagen en foto's, een grandioze vakantie dus!Wij wensen jullie allen een hele fijne terugvlucht toe.
    Dikke kus en tot gauw maar weer. Veel liefs en groetjes, Ineke en paps