De grootste hamburger ooit - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu De grootste hamburger ooit - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

De grootste hamburger ooit

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

12 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Nu was het de beurt aan Will en Luke om football te spelen. Luke is met zijn 5 jaar de jongste van het stel. Zij spelen flag football, dus ipv te tackelen zoals ze dat normaal doen, moet je nu de vlag van diegene afpakken die de bal heeft. Alle kids hebben 2 lange linten aan hun broek hangen. Neal is hun coach en die blijft fanatiek ondanks dat het kleine kids zijn. Ech leuk om te zien. Ze stonden dan ook met 30 tegen 0 voor toen Neal de opstelling door elkaar heen gooide en de kids op plekken liet spelen die ze niet kenden. Hopend dat hierdoor de tegenstander ook eens zou scoren. Het is natuurlijk niet leuk voor zulke kleine joggies om zo te verliezen. Maar zelfs in deze opstelling haalde ze nog punten. Dus Luke en Will waren dol blij dat ze gewonnen hadden. Wij hebben ook genoten, het hielp wel mee dat het dan eindelijk mooi weer was geworden dus het was geen straf om in de zon te zitten en naar de wedstrijd te kijken.
Na de game naar huis waar de kids en Neal zich even hebben opgefrist en toen gingen we dan eindelijk naar Red Robin om te eten. Het favoriete restaurant van Morice hier in Amerika. We waren met 11 personen en gelukkig was er gelijk een tafel voor ons. Weer heerlijke uienringen en mozzarella sticks als apetizer gehad en toen kwamen daar de burgers. Diny en Gerrie hebben nu nog pijn in hun kaakspieren.
" DE GROOTSTE HAMBURGER DIE IK OOIT HEB GEZIEN" zie Diny.
Wij hebben betaald, Neal vond dat niet zo tof maar dit is het minste wat we kunnen doen. Dus met 11 personen eten en drinken.....110 Euro!!!!!
Koopje!
Daarna naar huis en lekker relaxen buiten. Tank en Ziggie, de honden mochten ook lekker los lopen. Neal heeft een kampvuurtje gebouwd en we hebben gezellig gekletst. Wendy had nog wel tijd gehad om dessert te maken. Een taart met cheese cake, custard vanille en chocolade pudding,poedersuiker en slagroom. Mierezoet maar weer zo lekker!

• 12 September 2011 - 17:36

Jan En Dinie:

Wij hebben in dat restaurant ook zo'n grote hamburger gegeten, en Wendy kan een heerlijk dessert maken daar kunnen we over mee praten, groetjes.