Zaterdag 10 september - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 september - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

10 September 2011 | Verenigde Staten, Anderson

Alweer zaterdag, het gaat allemaal veel te snel.
Morice en ik waren vroeg op zodat we de qualificatie van de F1 konden zien. Aangezien de kids hier een aparte speelkamer hebben met een grote tv erin konden wij rustig kijken zonder dat we iedereen wakker maakte. Uiteraard hebben we gelijk geskypt met mama en haar happy brithday gewenst, ons cadeau,58 rode rozen waren al bezorgd in de ochtend.
Het was een beetje druk deze ochtend. Neal moest zich klaarmaken voor een dag Football. Hij is coach en hij moet ook nog een wedstrijd fluiten. Cole moest zich klaarmaken voor zijn eerste wedstrijd van dit seizoen die om 10.30 begint. De andere 2 boys zijn helemaal idolaat van The Bossman. Dus het was he Boss look here, do this, can you do that.
Neals vader en vrouw kwamen ook nog langs. Dus gezellig met z'n allen naar de wedstrijd van Cole kijken.
Stoelen en drinken mee en here we go. De zon schijnt hoog aan de hemel en het is er lekker warm bij.
Ech grappig om te zien, zaterdag ochtend, mensen met koelboxen en stoelen die zich zelf aan de rand van het veld neer plaatsen. Wij naman plaats op de tribune in de volle zon. Cole is 10 maar zijn team bestaat uit 8,9 en 10 jarige jongens. Allemaal hebben ze van die grote schouderhouders aan en een helm op. Echt geweldig om te zien. Als ze klaar gaan staan om te beginnen, met die kleine kontjes naar achteren staan en gefocust op de bal. Zodra iemnad de bal heeft duiken ze met z'n allen boven op die persoon, het zijn misschien kleine jongentjes maar ze spelen als echte mannen. Ook de houding die ze aannemen, echt super.
Ze worden allemaal aangemoedigd door te supporters op de tribune. Morice snapte het spel al, ik had wat uitleg nodig maar het ging. Als er dan eentje met de bal er van door ging onderweg naar een tochdown te scoren ging het publiek uit zijn dak, wij ook!!
Cole's team heeft gewonnen dus dat was een goed begin van de dag. Want we gaan zometeen naar de game's van Will en Luke, zij spelen in het zelfde team en Neal is hun coach.
Eerst nog even gelunched bij Subway. Weer iets nieuws voor D&G.
Nu zijn we even weer thuis, gauw een korte broek aan trekken want het weer blijft mooi.
En op naar de next game

• 10 September 2011 - 18:49

Jan En Dinie:

Nog heel veel plezier bij de Alexanders en doe ze de groeten van ons. Zeg maar tegen Wendy dat Ellen en Sander de eerste week van oktober gaan samen wonen. Groetjes.

• 11 September 2011 - 07:01

Ans:

Jantien, zoals altijd geniet ik weer van je verhalen. Alles hier ok.Gisteren een dagje Tiel geweest, naar het fruitcorso. Was leuk.Groetjes

• 11 September 2011 - 10:25

Henk En Hermine:

Toppertje z'on Amerikareis met een bijdehand nichtje en een fijne gastvrije familie !
    Fijn dat jullie zo kunnen genieten, en leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Hier gaat alles zijn gangetje , klein aardbevinkje met knal maar niks bij de buren van de schap gevallen en zelfs geen scheurtje in het nieuwe metselwerk , goeie cement oftewel specie ! Lieve luitjes geniet ervan met z'n allen , groeten from the Netherlands.

• 12 September 2011 - 09:14

Anneke En Ans:

Hoi vakantiegangers,
    Diny en Gerrie zijn jullie inmiddels gewend aan het drukke familie gebeuren?
    Jantien we lezen de tijd te vlug gaat. Ja, ja dit is alweer aftellen deze week.
    Dus......maak er nog een gezellige week van.

Veel plezier.