Vrijdag 16 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

16 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Heerlijk weer uitgeslapen. Ow wat was het koud gisteravond toen we naar bed gingen.
We hebben zelfs de verwarming aangezet vanochtend. Brrr
Na het ontbijt zijn de mannen begonnen met het huis winterklaar te maken, wat een werk zeg.
Er gaan houten platen voor de veranda, die moeten allemaal vanuit de kelder naar boven worden gesjouwd. Gerrie en Ben op de veranda en Morice gaf de plaat vanaf de kelder aan.
Alle tafels en stoelen gaan op de veranda. De kano's en zeilboten uit het water halen. De bootliften eruit halen.
Wat een werk. Linda zegt ook in de lente is het leuk om te doen want dan gaat het nog beginnen nu is de zomer over en moet je alles weer op bergen.
Normaal doet Ben het meeste met Linda samen. Neal komt meestal wel een paar weekenden achter elkaar om te helpen maar hij heeft het nu ook zo druk dat hij alleen volgende week kan helpen. Dus dit is ideaal dat Morice en Gerrie kunnen helpen. Diny en ik hadden ook een grote klus, de koffers inpakken.
Heb onze koffers leeg in de kamer gelegd en toen stuk voor stuk alles verdeeld over 2 koffers. We mogen 23kg pp meenemen. Ik had het nog aardig uitgemikt. De een was precies 23kg en de andere 20 maar we hebben dus nog allerlei spullen van vandaag die er nog bij in moeten. Gelukkig waren Diny en Gerrie nu toch ergens goed voor ;)
Zij hadden maar 16kg dus we hebben wat kleren van ons overgepakt in hun koffer.
We gaan straks om 18.30 voor de laatste keer uit eten bij Outback. Linda's zus en haar man gaan ook mee.
Daarna gaan we mee naar hun huis. Terry heeft een Corvette dus Gerrie kan zijn ogen weer uitkijken.

• 16 September 2011 - 17:54

Ineke & Kees:

Jantien, bedankt voor je geweldige verslagen. Voor straks wensen wij jullie alle vier, een hele fijne terug-vlucht toe! Dikke kus and a big hug,
    Ineke & paps. Tot gauw!