Woensdag 14 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Woensdag 14 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

14 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Vandaag zijn we een rondje wezen rijden langs het huis waar Ben's ouders hebben gewoond, gewekt en geleefd.
Daarna weer wezen shoppen..... En we zijn bij een leuke winkel geweest. Hobby Lobby heet het. Onze koffers zijn te klein. Ze hebben hier van allerlei schilderijen en van die oude borden met allerlei spreuken erop. Kapstokken in cowboy stijl, veel dingen van route 66. Allemaal in oude stijl en van dat donkere hout.
We konden alles wel meenemen maar helaas dat past niet dus we hebben een paar ijzeren borgen meegenomen met spreuken erop voor onze slaapkamer.
We hebben bewust niet geluncht, we beginnen een beetje vol te zitten. Je eet 3 stevige maaltijden per dag en je doet weinig tot niks dus we zitten vol.
Als avondeten zijn we naar Logans steakhouse geweest. Wat kunnen die Amerikanen dat vlees toch lekker klaar maken. Als apetizers hadden we wederom gebakken uienringen en kippevleugels, mozzarella sticks, kleine gepofte aardappel met room en spekjes en heerlijk vers zoet brood met boter. Ook hebben ze hier de pelpinda's op tafel staan die je kunt pellen en dan de schil op de grond gooien, hebben we in NL ook dacht ik. Je hebt bijna al genoeg aan je apetizers.
We hadden zin in vlees dus Morice en ik hebben beide een biefstuk besteld van 340gram. Gerrie had een kleintje, die had de helft, 170gram. Diny had hetzelfde maar dan nog met 3 reuze garnalen erbij. Dat is heel normaal hier, biefstuk met garnalen of kreeft.
Linda nam zalm en Ben had spare ribs.
We hebben echt heerlijk gegeten.
Nu zijn we weer thuis, uitbuiken en zo maar weer slapen. We gaan niet echt laat naar bed, meestal tussen 22.00/22.30 uur.

• 15 September 2011 - 06:35

Ans & Annke:

Nog 3 dagen en dan is het afgelopen met de pret.
    Zondag is het hier 15 gr. en regen. Dus welkom in de herfst.
    Veel plezier.

• 15 September 2011 - 19:57

Anitawim Jari:

heey vakantiegangers
    had ff drie dagen in te halen, leuke jetski verhalen
    geniet nog maar een paar daagjes van het verre amerika

grtjs

• 15 September 2011 - 19:58

Anita:

en nou gauw op facebook de fotoos kijken

• 16 September 2011 - 09:00

Ineke & Kees:

Jullie hebben in ieder geval een hoop plezier daar en zo te lezen valt het weer er best wel mee. Vandaag 16 sept. zonnig weer. Geniet nog van de laatste paar dagen en kom goed thuis!
    Veel liefs en groetjes, dikke kus, Ineke & paps

• 16 September 2011 - 12:49

Diny S:

Hoi Jantien en Morice,

Was weer erg leuk om jullie vakantie te volgen.
    Goede reis terug naar huis.
    Hartelijke groeten van Harry en Diny