Bye Bye Amerika - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Bye Bye Amerika - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Bye Bye Amerika

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

17 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Zaterdag ochtend 10.30. De koffers staan klaar, we hebben wat moeten schuiven met het gewicht, die van Morice en mij waren veel te zwaar, gelukkig waren de koffers van D&G te licht.
Om 12.00 rijden we weg richting Chicago, onderweg voor de laatste keer met z'n zessen lunchen en dan door naar O' Hare airport. We vertrekken om 18.00.

Wie had dag gedacht dat Diny en Gerrie met ons mee zouden gaan naar Amerika!
We hebben het super gezellig gehad. Wij heb echt genoten van hun reactie's over het land. Alles groot en veel.
En dat hebben ze geweten! Red Lobster, Red Robin, Subway, MC Donalds, Burgerking, Starbucks, Culvers, Logan's en Outback. Heerlijke biefstukken, hamburgers, frietjes en dure vis gegeten.
Free refill's met cola, Budweiser, wijn en af en toe een lekkere Margarita.
Huizen waar wij alleen maar van kunnen dromen. Diny op de jetski en tubing achter de boot. Gerrie druk met het maken van de jetski en zijn ogen uitkijken naar alle mooie auto's hier.
Ook zij hebben zich thuis gevoelt bij de familie Stokman.
wie weet hebben zij nu de smaak te pakken gekregen en gaan ze weer vaker een mooie reis maken.Ze weten in ieder geval zeker dat er in Amerika altijd een bed voor hen klaar staat!

• 19 September 2011 - 14:51

Anneke En Ans:

Hoi Jantien en Maurice,
    Zijn jullie al een beetje gewend aan het Hollands leventje? Fijn dat jullie het gezellig hadden.
    Groeten,anneke en ans