Brooklyn Brigde - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Brooklyn Brigde - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Brooklyn Brigde

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

03 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Al weer vroeg wakker, 6.30
Nou ja ik had mijn ogen open en was wakker, Morice had 1 oog open.... Aaahh arme Ies.
Gelijk weer de druppels erin en een warmte compress erop. Hanneke werd gebeld op skype, door Jan Stokman.
Was dat toch mijn moeder die ons belde! Helemaal alleen had ze dat voor elkaar gekregen. Moeders die normaal niet bij de computer in de buurt komt en nu gewoon belde via Skype. Dus gezellig met mama gekletst. Aangezien Morice door die druppels even niks ziet was ik naar Starbucks gelopen en koffie voor ons gehaald.
Hanneke zou met ons meegaan naar de Niagra Falls donderdag maar helaas, Obama komt naar Ground Zero dus ze zal hier moeten blijven om te werken.
Na de koffie begon Hanneke's werkdag en wij gingen naar de Brooklyn Brigde. Met de metro er heen en lopend terug. 1,8 km lang is de brug, het zonnetje schijnt, super uitzicht op de skyline dus het was geen straf om daar te lopen.
Na de brug lekker een pizza slice gegeten. Hierna weer terug naar Hanneke, uiteraard namen we weer even een caramel macchiato mee voor haar. Ze is zo hard aan het werk.
Op dit moment is het hier bijna 14.15 en zit Morice met z'n warmte compress op de bank, ik ben aan het typen en Hanneke is aan het werk. We gaan er zometeen weer op uit, het zonnetje schijnt nog steeds.

• 04 Mei 2011 - 07:58

Diny Stuart:

Wat leuk om jullie op deze manier weer een beetje te kunnen volgen! Sneu dat Morice nu net die oogontsteking moet krijgen. Beterschap jongen.
    Wat is het trouwens fijn dat het weer de afgelopen dagen beter is geweest dan voorspeld was.
    Hele goede reis naar de volgende bestemming. Geniet ervan.
    Groetjes

• 05 Mei 2011 - 06:37

Judith BongersHuizer:

Snik snik waarom heeft Big Ernhem nou nog geen Starbucks... krijg nu ook zin in een caramel machiato met natuurlijk een stuk cheese cake :)