Dinsdag 13 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

14 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

De zon heeft zich alleen vanochtend laten zien om 08.00, daarna was hij weg. Het begon weer te waaien.
Morice heeft zich de hele dag weer vermaakt op zijn liefje. Diny en Gerrie hebben heerlijk gelezen, gepuzzelt en een dutje gedaan. Ik ben nog wel het water in geweest en ook een paar rondjes gemaakt op de jetski.
Daarna een heerlijk middag dutje gedaan van bijna 3 uur.
Ze moeten nu het lake house weer winter klaar gaan maken dus veel dingen opruimen en uit het water halen.
Morice ging op de jetski de boeien uit het water halen, ik wachtte hem op in het water en sjouwde ze het water uit. Daarna het vlot ook losgemaakt en naar de kant gehaald.
De rest, zoals de kano's, zeilboten en de steiger gaan we vrijdag mee beginnen.
Het was dus een relaxed dagje vandaag