Maandag 12 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Maandag 12 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Maandag 12 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

14 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Vandaag was het eindelijk mooi en warm Lake weer. De zon schijnt hoog aan de hemel en er staat bijna geen wind. Heerlijk op de veranda ontbijten en rustig wakker worden. Nouja rustig, Morice wist niet hoe gauw hij naar de jetski moest komen. Helaas kon hij er nog niet gelijk op, Bill had de achteruit kapot gemaakt dus dit moest eerst gemaakt worden. Helaas duurde dat toch wel een paar uur. Dan was het zover, Morice kon eindelijk de hele dag genieten van de jetski.
Ze hebben nog een jetski, een oudje van 1986, gaat niet zo hard, maar 50km over het water is prima.
Ik ging op deze, deze is wat onstabieler dan die grote waar Morice op zit, zolang je maar gas houdt dan val je niet om. Effe wennen maar daarna ging het prima. Morice en ik samen cruizen over het water. Hij was een beetje aan het stunten, ach dat kan ik ook dacht ik...
Probeerde een rondje te maken, flink leunen naar de binnenkant. Ging prima alleen vergat ik aan het einde van het rondje gas te geven en tja dan valt de jetski stil en ik kon mijn balans niet meer houden dus daar ging ik...
Had mijn bril opgehouden maar gelukkig viel ik niet zo hard dus die zat nog op mijn hoofd toen ik boven water kwam.
Dus daar lig je dan en je man zit je uit te lachen.Het zag er grappig uit zei Morice. Nu moet je dus vanuit het water weer op die jetski komen, pfff dat ging niet echt tof. Dus zwemvest uit want dat ding is helemaal onhandig en toen via de jetski van Morice, daar op geklommen, balans houden en toen naar die van mij!
Na de lunch wou Diny het ook wel eens proberen. Dus zij op de kleine jetski, ik bij Morice achterop en Gerrie met Ben en Linda in de speedboat.
In het begin was ze wat voorzichtig, logisch je moet effe wennen, maar na een half uur ging ze los. Ze wou er niet meer vanaf. Ze durfde steeds verder te gaan. Morice die ging weer stunten, ik zat dus nog steeds bij hem achterop. Doordat je met z'n tweeen erop zit kun je hoger het water uitkomen. We waren helemaal los van het water en ik zat te stuiteren in de lucht. Moest mijzelf vastklemmen met mijn benen anders viel ik eraf. Toen besloot meneer om rondjes te gaan maken, hard en steeds kleiner....
Plons daar lagen we met z'n tweeen in het water! Daarna weer de jetski opgeklommmen en verder gaan. Diny was ondertussen nog heerlijk aan het cruizen, die kreeg je niet meer van het ding af.
Tot dat de jetski begon te piepen, benzine bijna op, moest ze wel stoppen.
s'avonds na het eten bij zonsondergang nog een tochtje gemaakt met z'n allen op de speedboat.
Ik vind het echt leuk dat Diny en Gerrie nu ook hebben meegemaakt hoe relaxed het is bij het meer als het mooi weer is.
Morice heeft deze dag 22 liter benzine er door heen gejaagt op de jetski.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantien

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 25151

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 26 Juni 2015

USA 2015 ROCKY MOUNTAINS AND YELLOWSTONE

03 September 2011 - 18 September 2011

Diamond Lake 2011

01 Mei 2011 - 10 Mei 2011

New York Mei 2011

31 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

USA 2010

Landen bezocht: