Vrijdag 9 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

10 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Gisteravond toen wij thuis kwamen moesten de jongens toch even de jetski proberen. Helaas werkte hij nog steeds niet.
Vanochtend hebben we een keertje uitgeslapen, lekker relaxen en rond 10.30 zaten we pas aan het ontbijt. Niet zo uitgebreid, had een paar eitjes gekookt. Na het ontbijt gingen de werk kleren weer aan en waren de heren weer druk met de jetski. Diny en ik zijn buiten gaan zitten met een boekje, de eerste keer deze vakantie, we waren altijd druk.
Op een gegeven moment hoorde we dat de jetski aanging. Dus de mannen namen de jetski mee naar hwt water om het daar nogmaals te proberen. En ja hoor, daar kwam Morice aangevaren, je kon vanaf een afstand zijn glimlach op zijn gezicht zien! Uiteraard ben ik daarna bij hem achterop gegaan, wij samen en we gingen nog 80 km per uur!!
Bill ging ook en toen zei ik tegen Diny, wil jij ook? En daar ging Diny, achterop bij Bill! Ze had de haren nog niet gefohnt, maar goed ook want haar kuif werd naar achteren geblazen door de snelheid.
De wind is ook eindelijk gaan liggen en af en toe kwam de zon door.
Ik wou nog wel graag gaan tubing(achter de boot hamgen in een opblaasbareband), Diny?? Ga je mee?
En ja hoor, Diny ging met mij mee.Morice op de jetski, Gerrie, Linda,Ben en Bill in de speedboot en Diny met mij samen in de tubing band achter de boot. Eerst langzaam om een beetje op gang te komen en daarna gaf Ben er gas bij. Op een gegeven moment knapte het touw helaas, maar een knoop erin en weer gaan met het ding. We gingen van links naar rechts op het water over de golven. Helaas kmaote het touw weer eene keer, nu konden we het niet meer maken dus er zat niet anders op voor mij en Diny om in het water te gaan, naar de boot te zwemmen en met de boot terug te gaan. Het touw was aan vervanging toe. Ging allemaal prima, wij zaten in de boot en waren klaar om te gaan. Morice was ergens op het meer druk aan het stunten met zijn jetski.
Let's go Ben........ Nou niet dus,de speedboot deed het niet!! De accu was er mee op gehouden. Zit je dan zonder telefoon midden op het water. Gelukkig was Morice er nog dus wij hebben met veel handgebaren en gefluit zijn aandacht weten te trekken en toen kwam hij naar ons toe. Jetski voor de boot en slepen maar!!
Gelukkig hoefde de accu alleen maar te worden opgeladen en doet de speedboot het weer.
Na de lunch hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar Wendy en Neal gereden. Een ritje van 3 uur.
Onderweg gegeten anders werd het te laat. Morice en ik mochten weer in de guest room slapen, eindelijk kon ik weer naast mijn man slapen. We slipen de hele tijd in aparte bedden. Het zou wel kunnen met z'n tweeen in 1 bed, pa en ma hebben er samen in geslapen, maar die hebben niet zo veel ruimte als ons nodig.

• 10 September 2011 - 17:22

Judith BongersHuizer:

Heerlijk die verhalen meis... lekker genieten tijdens je holiday!

Geniet nog lekker en we duimen voor lekker veel zon!

Hier vandaag droog en 25 graden :) licht bewolkt dus ook nog samen met Leonie op ons balkonnetje gezeten.

We hebben zin in 5 oktober.

Groetjes en nog veel plezier -x-