Ma 05-09 - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Ma 05-09 - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Ma 05-09

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

05 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Tja als je de hele dag niks doet en je gaat al om 22.30 slapen dan wordt je wel wakker om 07.30
Heb deze ochtend voor de heren scrambled eggs gemaakt. Na het ontbijt zijn we met z'n vieren het eiland rond gewandeld. Met onze spijkerbroeken en jassen aan, zelfs Morice. Nou dat geeft al aan dat de temperatuur niet zo lekker was. Eingenlijk was het niet eens zo koud en scheen de zon maar het waait er zo hard bij dat het echt koud is.
Dus helaas niet in het water deze ochtend. Wendy, Neal en de kids gaan vandaag weer naar huis, hetzelfde geldt voor Carolyn en kids dus die waren allemaal druk aan het inpakken. Voor de lunch hebben we een paar foto's gemaakt van iedereen. Buiten bleef het maar waaien. Het huis van Bill staat op een punt waar het zo erg waait dat het niet leuk was om buiten te zijn. Nadat we iedereen hebben uitgezwaait zijn we op de veranda gaan zitten van het huis van Linda's moeder, hier was bijna geen wind en als de zon scheen was het echt lekker warm. Diny, Morice en ik hebben toen toch onze zwemkleding aan gedaan en zijn het watee in gegaan. Het was echt lekker. Daarna lekker relaxen op de veranda en kletsen. Vanavond zijn we naar Barnaby's pizza gegaan in het dorp. Hier hebben we 5 pizza's met 9 volwassenen gegeten. De ouders van Linda waren er ook bij. D&G keken hun ogen weer uit! Als het goed is gaat de wind liggen morgen en wordt het 23 graden dus we wachten af. We gaan morgen naar Wall Mart, lunchen in de stad en naar Ben en Linda's huis.

• 06 September 2011 - 06:51

Marijke:

Klinkt allemaal goed zeg!!! Leuk!
    En hoe is het weer vandaag?
    Ik hoop dat het beter is dan gisteren.

Maarre, ik raak wel een beetje confuus van D&G. Denk steeds aan Dolce en Gabbana... Hihi. Maar gelukkig gaat het gewoon om Gerrie en Diny! ;-)

Veel plezier maar weer en groetjes aan allemaal!!

Liefs van mij!

• 07 September 2011 - 05:12

Wim En Anita En Jari:

nou, het vakantiegevoel begint te komen lees ik
    heerlijk luiwammesen is ook niet verkeeerd toch?/
    soms heb je dat gewoon ff nodig, enne kan gerrie die boot niet maken, volgens mij kan die alles
    veel plezier vandaag inn wall maart..

groetjes

• 07 September 2011 - 15:33

Judith BongersHuizer:

Heerlijk hoor....lekker zwemmen... hier kan het ook... in de regen :(

Gisteren naar station Arnhem geweest... maar nog steeds geen Starbucks kunnen vinden :( drink maar een 3 dubbele voor ons :) -x-

• 07 September 2011 - 18:01

Ans & Annke:

Hier is het ook K-weer.
    Regen, storm en echt geen weer om ergens lekker op een veranda zitten.

geniet ervan ennnnnnnn Diny laat het gevoel van oeps hier worden vetrolletjes gekweekt gewoon los.
    voordat je het weet ben je weer thuis en kan je Gerrie op dieet zetten.

groet A&A