Zondag 03-09 - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Zondag 03-09 - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Zondag 03-09

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

05 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Wij slapen in Bill's huis samen met Bill en zijn gezin. Vanochtend lekker een gebakken eitje als ontbijt, zelf je kofie zetten. Gewoon doen alsof je thuis bent zeggen we tegen Gerrie en Diny, Diny heeft er geen moeite mee, Gerrie vind het allemaal nog een beetje apart dat je zo vrij mag zijn in andermans huis. Ben en Linda hebben een nieuw speed boat gekocht, 260pk, 8 cilinder. Je kunt wel voorstellen hoe hard dat ding gaat. Bekleding van leer, vloerbedekking en je kunt er makkelijk met 10 mensen inzitten. De kids hebben het helemaal fantastisch, op een opblaasbare bank aan een stuk touw wat je achter de boot knoopt en opa vaart wel. Het was wel wat frisjes, wat wind maar ik
heb heerlijk gezwommen met de kids. Morice en Gerrie zijn de hele dag druk bezig geweest met Bill te helpen om de jetski te repareren. Tot nu toe nog geen succes maar Morice gaat er wel voor zorgen dat hij het gaat doen. Toen was het lunch tijd, alles werd als een buffet neergezet, je kon pakken wat je wou. Heerlijk weer chips bij mijn lunch. D&G keken hun ogen weer uit.
Ik zag Linda slingers ophangen met happy birthday, mmm ben ik iemand vergeten vroeg ik haar? Nope, dit was voor diegene die jarig waren geweest in augustus. Dus Neal, Bill and me. Dus na een heerlijk diner moesten wij aan 1 tafel gaan zitten en toen gingen ze zingen en kwamen met een hele mooie taart binnen met kaarsjes erop. Dat was zooo lief.

• 06 September 2011 - 01:28

Hanneke:

Dat klinkt allemaal zeer relaxed! Enjoy! x

• 06 September 2011 - 14:01

Jan En Dinie:

Wij vonden het ook geweldig dat je gewoon kunt doen alsof je thuis bent. Hopelijk wordt het weer een beetje beter. Doe de groeten aan iedereen.