De heenreis - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

04 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

De vlucht is prima gegaan, op Chicago onze huurauto opgehaald, een Mitsubishi Endeavor. Het was mooi weer, 30 graden alleen geen zon. Na een paar km te hebben gererden kregen we regen en om ons heen zagen we flinke flitsen. We reden op de snelweg en Morice moest gewoon 30 mijl gaan rijden ipv 70 zoals toegestaan, ruitenwissers op de snelste stand en nog zag je geen hand voor ogen. Zo hebben we meerendeel van de route gereden. Onderweg gestopt en hier hebben we een hamburger gegeten en wat voor een! Een medium colatje erbij. Gerrie en Diny konden er maar niet over uit hoe groot de cola en de hamburger waren. Dit is nog maar het begin!
Rond 18.30 waren we bij het vliegveld in South Bend, hier hebben we de auto ingeleverd en toen bij Ben en Linda in de auto gestapt. Uiteraard gingen we eerst eten, bij Outback. Een restaurant. Heerlijke uienringen, zalm, spare ribs en steaks. Diny bestelde een glaasje water en kreeg een vaas. Ze had een paar slokjes genomen en toen kwam de ober al weer bijvullen. Morice heeft een nieuw Budweiser maatje, Gerrie.
Echt heerlijk gegeten. Toen moest Linda nog even langs de supermarkt. Tja dan gaan we toch even mee naar binnen.... De mannen waren al gauw weg richting het gereedschap, Ik nam Diny mee naar de kleding en daarna naar de etenswaren. Haar mond viel open toen ze de lange gangpaden zag met etenwaren. Op de foto met een zak chips van 500 gram. Hand voor de mond en ooo en aaaahhh. Echt zo leuk om te zien hoe zij en Gerrie alles voor de eerste keer ervaren hier.
Nadat we elkaar weer gevonden hadden gingen we onderweg naar het Lake house. Onderweg hadden we veel licht flitsen. Als je naar het lake house wil moet je met een pondje naar de overkant. Helaas vanwege het onweer moesten we ongeveer 45 minuten wachten voordat het pondje weer vaarde. Dat was slopend voor ons alle vier. In de auto zitten,warm en donker buiten en wachten, wachten en wachten. Eindelijk mochten we over. Bill, Ben en Marie waren nog wakker. Even geklets en toen zijn we heerlijk gaan slapen.

• 04 September 2011 - 19:23

Henk En Hermine:

Gelukkig voor jullie goed aangekomen, d.w.z. de reis prima en dat andere "aankomen "gaat vast ook lukken met vazen cola en budweiser !
    Veel plezier samen , groeten H & H

• 04 September 2011 - 20:22

Ineke & Kees:

Blij, dat jullie goed aangekomen zijn, en het lijkt net, nu wij dit lezen, alsof jullie daar niet zijn weggeweest. Voor Gerrie en Diny een hele nieuwe ervaring. Verder wensen wij jullie heel veel plezier toe en een super fijne vakantie. Veel liefs en groetjes,
    paps en Ineke

• 04 September 2011 - 22:34

Diny S:

Hoi Jantien en Morice.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe samen met Diny en Gerrie bij Linda en Ben.
    Geniet ervan!
    Groetjes van Harry en Diny uit Groessen

• 05 September 2011 - 05:57

Judith BongersHuizer:

Hey meis geniet van jullie trip en hoop dat het weer snel bijdraaid!

Tot de 5e -x-

• 05 September 2011 - 06:47

Angela W:

Hi vakantie gangers,

Leuk om zo je maandag te beginnen, met een verslag van jou!
    Je bent vast helemaal in je element met je reisleidsters rol :-)
    Als ik dit met je typ komen jou reminders op gezet, dus je bent voor ons nog gewoon hier hoor!
    Ons weekend was prima! Veel zon en lekker bbq-en en vandaag weer fris aan de maandag begonnen.
    Ik kijk overigens uit naar je yoga foto haha

Nou meis en je crew, enjoy!
    Tot je volgende verslag!

• 05 September 2011 - 08:24

Martien En Joke:

De heenreis zit er op! Helaas aankomen met slecht weer maar dat gaat vast weer veranderen. Je ziet Gerry en Diny dat onze verhalen over grote porties en supermarkten niet overdreven waren. Je ziet het nu met eigen ogen. Drink niet te veel Budweisers,zit ook alcohol in!! Geniet lekker met z'n allen. Groetjes aan iedereen van de Roelofjes uit Tolkamer. Ook de hartelijke groeten van Elwin-Tamara en de boeven.

• 05 September 2011 - 10:30

Wouter En Amanda:

Hoi Hoi Allemaal,

Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben.
    En alweer heerlijk gegeten dus.
    Veel plezier en kijk nu al uit naar de foto's.

Groetjes

• 05 September 2011 - 18:23

Anita Wim En Jari:

wha ha...diny....chips van 500 gram
    daar had ik wel bij willen zijn...

pas wel op he, al dat lekker eten..

leuk verslag jantien, de groeten aan de fam. daar
    ennee....hier is het ook kutweer....

• 06 September 2011 - 13:05

Anneke En Ans:

Weer een poging. De computer doet raar.
    Even kort berichtje, omdat ik niet weet of 't lukt.

Geniet samen.

Groet, Anneke en Ans