Drive drive en nog eens drive - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Drive drive en nog eens drive - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Drive drive en nog eens drive

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

12 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Terre Haute

Zo wat een dag, om 10.00 de auto ingegaan vanochtend en vananvond om 20.30 ingecheckt. Oke wel 2 keer gestopt maar verder niet. Totaal 600km gereden vandaag. We slapen deze keer in een aparte hotels. Wij liggen op 2 kamers in een super 8 motel, Linda vondt dit niks dus die liggen aan de overkant van de straat in een Holiday Inn.
Normaal hadden we een dag van te voren ons hotel al geboekt maar nu zijn we gewoon gaan rijden en zien wel waar we stranden. We waren dus rond 20.00 op zoek naar hotels, nou we hebben er 2 gezien waar genoeg serialkillers rond liepen, echt zo'n 'sleezy' motel. Effe iets verder waren er normale hotels. Die van ons kun je vergelijken met Hotel Gieling, veel werklui. Alleen de prijs is iets anders... 45euro per kamer. Prima voor 1 nacht. Morgen rijden we naar Indianapolis om het race circuit te bezoeken, hier wordt de Indy 500 altijd gereden. Dan op naar Wendy en Neal.

• 12 Augustus 2010 - 06:48

Gerrie,Diny & Bikkel:

Hoi luitjes,

Ja wil je wat zien in Amerika dan wordt je vanzelf een kilometer vreter. Gaan jullie ook nog even in de raceauto voor een foto?
    Hoeveel foto's hebben jullie algeschoten?
    Hoe is de temperatuur nu, bij ons is het nu zonnig gisteren geen regen gehad. Maar we zijn nog steeds heel druk.
    Veel reisplezier allemaal en doe Wendy en Neal de hartelijke groeten.
    By, by, woef.

Gerrie, Diny en Bikkel

• 12 Augustus 2010 - 19:50

Marco En Rianne:

MMmm als ik dit alles lees begint mijn reisbloed al weer te kriebelen.... Wel spannend als je niets geboekt hebt. We kunnen niet wachten om de verhalen te horen. Natuurlijk onder het genot van bier en wijn!
    Genietse!!!