Rock City, Ruby Falls en Incline Railway - Reisverslag uit Chattanooga, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Rock City, Ruby Falls en Incline Railway - Reisverslag uit Chattanooga, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Rock City, Ruby Falls en Incline Railway

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Chattanooga

Ik moet even nadenken aangezien ik 2 dagen wil vertellen en we hebben weer zoveel gezien. Bij onze cabin hadden we ook een wasmachine, hier hebben ma en Linda meerder wasjes ingedraaid. De laatse avond, zaterdag, had Morice nog wat witte was, onder andere zijn nieuwe shirt en broek..... Die kwamen dus vol roestplekken uit de wasmachine, samen met een broek van mama. Net nieuw en nu al vies en niet meer schoon te krijgen. Pech zou je denken, niet voor Linda. Direct belde ze naar het verhuurbedrijf en legde het verhaal uit, het enige wat zij aan ons wouden vergoeden is 1 nacht gratis bij een verblijf van minimaal 3 nachten. In dit huisje zou dat 210 dollar zijn. Ja maar wie moet het opmaken???? Linda heeft gepraat als brugman maar helaas het bleef bij deze ene nacht. We moesten maar met al onze neven en nichten komen! Dus lieve familie, bij deze een uitnodiging namens Linda. Goed en nu? Linda dacht ik bel naar de NIKE store en leg het verhaal uit, familie uit NL, speciaal naar NIKE outlet gekomen, 700 dollar besteed en nu gewassen en kapot..... Je gelooft het niet maar we mochten de volgende dag terug komen naar de winkel om de shirt en broek om te ruilen, kosteloos! Dus wij op zondag effe 10 mijl terug gereden en alles geruilt for free! onvoorstelbaar wat je hier voor elkaar kan krijgen als je een beetje zeurt. Dat kennen wij helemaal niet. Daarna door naar Chattanooga. Hier hebben we 3 bezienswaardigheden bezocht. Een hoge rots met een waterval en uitzicht over 7 staten, de grootse natuurlijke ondergronde waterval van de USA ligt 350 meter onder de grond en we zijn met een tram omhoog geweest. Als avond eten hebben we een keertje makkelijk gedaan en een pizza gegeten, nou ja 2 pizza's met z'n zessen gedeeld.