Yogi Bear en onze cabin - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Yogi Bear en onze cabin - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Yogi Bear en onze cabin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Pigeon Forge

Jaaaa we hebben Yogi gezien vandaag.
Vanochtend zijn we eerst naar de Titanic geweest, een museum die hier sinds begin deze maand 'ligt' met alles over de Titanic.Was wel mooi en indrukwekkend om te zien. Daarna naar onze cabin gereden maar we mochten pas na 15.00 inchecken en we waren daar al rond 11.00 uur. Toen zijn we een scienci route gaan rijden. Een eenrichtingsverkeer route door bossen en weilanden heen. In het begin zagen we wilde kalkoenen en heel veel Bambi's gezien maar geen Yogi. We zaten maar naar buiten te kijken, zo erg dat je op een gegeven moment een boomstam al aanzag voor een beer. Maar het lange wachten werd dubbel en dwars beloond. We hebben een beer zien lopen, uitstappen en echt heel dichtbij foto's er van gemaakt. Daarna op naar onze cabin. Eerst nog even een 'paar' boodschappen halen want we willen zelf wat gaan kokkerellen. Nou wij voelden ons net kinderen in een snoepwinkel. Wat een keuze's echt niet normaal. Tja en keuze's maken is dan toch wel moeilijk. We hadden 2 winkelwagens vol. Wat wij er in deden leggen haalde Linda er weer uit en pakte een goedkoper merk! Ja, ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rang maar pfff zij is nog veeeel erger. Pa en Morice hadden een 12 pack met Budweiser meegenomen, komen we bij de kassa, mogen we geen bier kopen want het is verkiezingsdag!!!! Dat geloof je toch niet!!!!We mogen na 20.00 terug komen om het te kopen. Goed en toen kwamen we buiten met tig tassen vol met boodschappen en we hadden de auto al zo vol zitten. Eerst pa en ma op de achterbank laten zitten en toen hebben wij hen helemaal volgepakt met de boodschappen. Koffers erbij, we waren net de Beverly Hill Billies. Onze cabin heet Eagle Vieuw, nou dat is het ook echt. We zitten helemaal boven op een berg met uitzicht over meerdere steden. Kijk maar eens op http://www.majesticmountainvacations.com/ en dan bij 1 bedroom cabins, de foto's die op de website staan, zo is het in het eggie ook. Mama was helemaal in haar sas, pa heeft 3kilo piepers geschilt en mamam heeft ze gebakken. Haar lekkere koolsalade gemaakt en we hadden biefstuk spiezen. A home made dinner. Blijkbaar zijn gebakken aardappelen op deze manier niet normaal hier, ze vonden het heerlijk. Ik had deze cabin al geboekt voordat ik wist dat zij mee zouden gaan.We hebben dus 2 bedden en een bank die je zou kunnen veranderen in een bed, maarja deze staat midden in de kamer en we hebben maar 1 badkamer. Morice is ondertussen wel gewent aan het lichaam van zijn schoonouders maar dat kun je Ben en Linda niet aan doen. Ze slapen dus 3 nachten in een hotel,hebben ze tenminste meer privacy. Ze zijn nu nog gezellig hier want ze hebben bier gehaald voor de boys, die waren al helemaal aan het afkikken. Morgevroeg komen ze gewoon hier ontbijten en dan gaan we weer op pad. Wij hebben al heerlijk in de hot tub gezeten en nu genieten met alle lampen uit van het uitzicht. Oja ik zou bijna vergeten,mijn lieve vader heeft weer iets meegemaakt vandaag. De cabin heeft dubbele duren, je weet wel van die glazen duren en dan komt de gewone houten deur. Vaders staat binnen en doet de houten deur open en wil naar buiten lopen.... loopt dus met zijn snuitje tegen het glas aan!!! Lekker ding is het ook.