Nachtelijk bezoek - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Nachtelijk bezoek - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Nachtelijk bezoek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Pigeon Forge

Zitten we heel relax op de bank te hangen zien we een WASBEER op de veranda lopen. Moeders zat met de nagels in het plafond en vloog gelijk naar alle ramen toe of ze wel dicht zaten. En het gaat erop buiten rondom ons, vleermuizen en krekels. Ik zat met Linda heerlijk op de schommelbank, mama kwam heel voorzichtig om het hoekje gekeken of de kust veilig was. We zijn er pas 1 dag en het is al zo mooi, ben benieuwd wat we de aankomende dagen nog gaan zien aan dieren. We hebben ook geen gordijnen dus de zon zal wel vroeg naar binnen schijnen morgenvroeg.

• 06 Augustus 2010 - 07:40

Wouter En Amanda:

Gaaf ga nu ff op site kijken.
    Ja en dan werken....
    Morgen zeker weer email lezen erg leuk.
    Groetjes daar

• 06 Augustus 2010 - 13:05

Hanneke:

En hebben jullie ook al een beer gezien? Hoe gaaf! Have fun!! Wij zijn nog 1 dag in Canada en daarna weer in de US.

• 06 Augustus 2010 - 18:50

Anita:

mooie fotoos joh,wat gaaf die wasbeer, bijten die?

bedankt voor je berichtje, ja hoor, we komen er met ons drieeen aan (haha)

grtjs

• 06 Augustus 2010 - 20:17

Ans:

Klinkt allemaal spannend en het ziet er leuk uit. Ik geniet van de verslagen.groetjes