Woensdag 7 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Woensdag 7 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

08 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Ideaal dat Bill er nog is, hij vindt het leuk om ontbijt te maken. Prima!
Lekker gebakken eitje met spek.
Hij neemt ons vandaag mee, Ben en Linda blijven thuis vandaag.
Hij wou graag naar een kattenbak museum, ja je leest het goed, kattenbak.
Er is hier een man, Ed Lowe en hij is multimiljonair want hij heeft dat spul uitgevonden wat je in je kattenbak doet.
Ach ja we gaan wel mee, het museum ligt aan het begin van een stuk grond zo groot als Duiven. Je mag alleen in het museum rondkijken en als je uitgenodigt bent mag je verder rijden. Ach dat bord hebben wij niet gezien dus we zijn door gereden.
We kwamen door een bos heen, gewoon met de auto over de bospaden heen rijden. Aan het einde staat een soort conferentie centrum en hier stonden 6 lege treinwagons op een stuk spoor die ze hebben omgebouwd als hotels. Hier hebben we de auto neergezet en zijn gaan rondlopen. Er was niemand te bekennen tot dat we terug liepen en toen werden we betrapt. Een vrouw, zij was de F&B manager legde ons uit dat we dus op verboden terrein waren, alleen voor gasten. Maar ze had goede zin vandaag en wou ons wel rondleiden. Dat was heel mooi en interessant om te zien.
Na een uurtje zijn we weer gegaan. Bill wou nog bij een bos kijken, hier hebben we 6km gewandeld. Goed voor ons want Diny blijft maar op haar buik kloppen/wrijven. Mensen die haar kennen weten wat ik bedoel.
Als lunch hebben we onze eerste Mac gehaald deze vakantie, hij was weer heerlijk.
Als we terug rijden moeten we Ben bellen zodat hij met de Barge ons kan komen halen aan de overkant. Het seizoen is over dus hij vaart niet meer maar Ben en Bill kunnen hem beide besturen.
Het avond eten bestond uit beenham, gekookte aardappelen in schil en bonen. Uiteraard met salade welke je zelf klaar kan maken.
Deze keer maar een lekker glaasje wijn erbij genomen!
En om 22.00 lagen we alweer op bed, thuis dan kom ik niet in slaap, hier ga ik liggen en 5 minuten later ben ik weg. We slapen allemaal prima!

• 09 September 2011 - 14:07

Marco En Rianne:

He luitjes, kwamen woensdag terug van vakantie en dacht dat ik spam mailtjes had, omdat er geen afzender bij jullie mailtjes stond....
    Kom ik er net achter dat het jullie reisverslagen zijn.
    Geweldig om weer te lezen hoe goed jullie het daar met z'n allen hebben! Ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan ondernemen, klinkt echt super relaxt allemaal! Liefs Marco en Rianne.