De vlucht en dag 1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu De vlucht en dag 1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

De vlucht en dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Were're here!!!!Zaterdag op Schiphol in de rij voor het inchecken werden we aangesproken door iemand van United Airlines,waar we heen gaan en of we een tussenstop hadden. Blijkbaar zat onze vlucht overboekt... kregen we aangeboden om 1 dag later, 50.000 miles en BUISINESS CLASS stoelen!!!!!!!!!!Aaah wel heel verleidlijk maar ja Ben en Linda staan op ons te wachten. Na het inchecken moeders gelijk in de rolstoel neergezet en heerlijk langs de lange rij met mensen die voor de douane stonden gelopen want tja wij hebben iemand in een rolstoel bij ons! Zo ging het ook bij de security check, niet hoeven te wachten. We waren als eerst in het vliegtuig. Vlucht was prima, genoeg ruimte en we zijn goed verzorgt. Ben en Linda hebben ons opgehaald op het vliegveld. Alles past prima, 6 volwassenen met bagage en nog genoeg ruimte.

• 01 Augustus 2010 - 19:02

Marloes:

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn! Veel plezier daar!

Groetjes Marloes

• 01 Augustus 2010 - 19:45

Angela:

Gelukkig goed aangekomen. En jah, het loont om gebruik te maken van zo'n gehandicapte... Carla, af en toe beetje kwijlen, dan loop je overal door. hi hi.