Dinsdag 6 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 september - Reisverslag uit Diamond Lake, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 september

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

08 September 2011 | Verenigde Staten, Diamond Lake

Vandaag was shopping time. Na het ontbijt zijn Diny en ik met Linda naar de mall geweest. De heren zijn onderdelen wezen halen voor de jetski.
We hebben elkaar weer ontmoet bij Culvers, hier hebben we heerlijke hamburgers gegeten. D&G vonden het heerlijk, na de lunch zijn met met z'n zessen naar Wall Mart gegaan. Ik geloof dat we hier wel een paar uur hebben rondgelopen, nou ja de heren dan. Wij niet, wij hebben rondgehangen bij de paskamers....
Ben had er al gauw genoeg van en hij ging vast naar huis om de hond te verzorgen, Gerrie ging graag met hem mee. Nadat wij uit Wall Mart kwamen zijn we even door de drive thru gegaan bij Starbucks.
Daarna zijn ook wij naar Ben en Linda's huis gegaan. D&G keken hun ogen weer uit.
Daarna weer met z'n allen naar The Lake want er was een wave runner to fix!
De mannen zijn er de rest van de dag mee druk geweest, Diny was druk met wassen en stijken. Ze heeft goed afgekeken wat mijn moeder altijd hier doet.Linda was druk met eten koken en ik, the little princes (zo zijn ze mij gaan noemen) was heerlijk aan het nixen.
We hebben hier wifi dus dat is ideaal.
Als diner hadden spaghetti and meatballs. We eten meestal pas rond 19.30 dus de avond is niet zo heel lang daarna. Als dessert hebben we smores gemaakt. Je weet wel, een marshmallow boven het kampvuur en dan tussen 2 koekjes stoppen met chocolade er tussen.
Gezellig bij het kampvuur gezeten, ik zat naast Gerrie, op een gegeven moment hoorde ik gesnurk naast mij. Toen was het tijd om naar bed te gaan.