Nog 5 dagen werken - Reisverslag uit Duiven, Nederland van jantien bosma - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen werken - Reisverslag uit Duiven, Nederland van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen werken

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

29 Augustus 2011 | Nederland, Duiven

Zaterdag 3 september is het dan eindelijk weer zover. We vliegen om 11.15 naar Chicago. Daar hebben we een auto gehuurd om naar Osceola, Indiana te rijden.
We leveren dan direct de huurauto in en Ben komt ons dan ophalen.
Dan gaan we naar het Lake house.
Maandag 05-09 is Labour Day, een Nationale feestdag in Amerika.Ze hebben dus een lang weekend dit houdt in dat de familie compleet is en dat
Bill, Carolyn, Marie, Ben, Wendy, Neal, Cole, Will, Luke er allemaal zullen zijn.
We hebben niet echte concrete plannen gemaakt wat we gaan doen. We gaan nog een weekend naar het huis van Neal en Wendy waar we gaan kijken naar de wedstijden die de kids moeten spelen. Honkbal en American Football.Voor Diny en Gerrie is alles compleet nieuw dus we zullen zeker langs de Amish gaan, Shipshewana Flea market, de huizen waar Ben en Linda gewoond hebben en verder heerlijk relaxen, genieten en eten!

• 29 Augustus 2011 - 11:26

Diny:

We zijn net terug van Zwitserland en gaan nu de koffers inpakken voor Amerika.
    Voor ons is Amerika nieuw. Jantien & Morice kennen dat land al vrij goed.
    We zullen er zeker van genieten en misschien gaan we dan vaker.

• 29 Augustus 2011 - 11:30

Ineke & Kees:

Hoi lieve Jantien en Morice, dus nog even en dan is het weer zover, wij wensen jullie alvast een hele fijne vliegreis toe en een onvergetelijke vakantie. Ook voor Diny en Gerrie. Geniet er maar goed van, jullie hebben het verdiend! We zullen jullie verslagen natuurlijk volgen en mee-beleven! We zijn benieuwd! Veel liefs en groetjes, dikke kus, Ineke & Kees

• 29 Augustus 2011 - 19:49

Wim Anita En Jari:

heey jullie
    van de week dachten we nog, wanneer gaan ze nu, en zie, een komend reisverslagje al van jullie

heel veel plezier, daar in het verre amerika en alvast voor jullie allen een goeie reis

• 31 Augustus 2011 - 10:19

Nolda:

Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier met jullie vacantie

• 01 September 2011 - 16:19

Jan En Dinie:

Heel veel plezier, doe je de groeten van ons aan de hele familie, we komen hun nog wel een keertje opzoeken