Bye Bye New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Bye Bye New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Bye Bye New York

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

09 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is hier nu 9.40, om 10.30 komt de taxi ons ophalen om ons naar het vliegveld te brengen. Morice heeft deze ochtend voor ons koffie gehaald.
Doordat Hanneke hier is gaan wonen hebben wij de stad New York kunnen bezoeken, anders hadden we dat nog lang niet gedaan. Wij zijn niet echt mensen voor in een grote stad maar hebben erg genoten van New York.
Vooral ik had hele dagen het gevoel alsof ik in mijn series aan het meespelen was. Ik zag overal crime scene's en serial killers lopen. Beide vonden we het zooo druk hier.
De roadtrip naar de Niagra Falls was een super trip. En tja het hotel daar hoef ik niks meer over te zeggen.
Wie had dat gedacht toen Hanneke en ik elkaar 27 jaar geleden leerden kennen dat we samen een passie zouden krijgen voor Amerika.
Lieve Hanneke bedankt dat we hier mochten zijn en dat jij ons ' jouw ' stad hebt laten zien.

  • 09 Mei 2011 - 14:01

    Esther:

    Hoi Tien en Morice,

    Nou ik ben er even voor gaan zitten en heb inmiddels alle verslagen gelezen. Wat een superleuke reis/citytrip hebben jullie gemaakt.
    En ontzettend leuk opgeschreven allemaal.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.

    groetjes Esther

  • 09 Mei 2011 - 18:18

    Gerrie & Diny:

    Jantien & Morice,
    Jammer dat het nu weer is afgelopen.
    Bedankt voor je leuke en vlotte reisverslagen, we hebben er van genoten. We wensen jullie een prettige vlucht naar huis.
    Groetjes gerrie & Diny

  • 09 Mei 2011 - 22:06

    Hanneke:

    Wheels up!
    Ik zie dat jullie met een half uur vertraging zijn vertrokken. Fijn dat jullie beter zitten dan op de heenweg. Hoop dat jullie een fijne vlucht hebben, met veel films of veel zzzz.
    Mis jullie nu al!
    Lfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantien

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 25084

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 26 Juni 2015

USA 2015 ROCKY MOUNTAINS AND YELLOWSTONE

03 September 2011 - 18 September 2011

Diamond Lake 2011

01 Mei 2011 - 10 Mei 2011

New York Mei 2011

31 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

USA 2010

Landen bezocht: