Nog 6 dagen - Reisverslag uit Duiven, Nederland van jantien bosma - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Duiven, Nederland van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

25 April 2011 | Nederland, Duiven

Zondag 1 mei vliegen wij met CO71 om 9.15 van Amsterdam naar Newark airport. Wij komen daar lokale tijd 11.40 aan. Met een taxi, die ik hier al heb gereserveerd, rijden we naar Manhattan, waar Hanneke woont.
Zondag avond gaan we al naar het Empire State Building, hiervoor heb ik al kaartjes gekocht via het internet.
We blijven dan 4 dagen in NY. Donderdag ochtend om 09.00 uur gaan we onze huurauto ophalen, een Chevrolet Uplander. Dan rijden we ongeveer 800km naar de Niagra Falls, Ontario Canada. Hier blijven Morice en ik 2 nachten slapen in het Mariott at the Falls hotel. Uiteraard heb ik hier een kamer gereserveerd met fallsvieuw. Hanneke rijdt dan door naar Canada waar ze voor haar werk heen gaat. Zaterdags komt zij ons weer ophalen en dan rijden we weer terug naar NY. Waar we dan nog 2 dagen blijven en dan zullen we maandag 9 mei weer terug vliegen. We landen dan dinsdag 10 mei in de ochtend weer op Schiphol.
Het is maar een korte reis maar ik zal proberen om onze ervaringen weer op te schrijven.

• 25 April 2011 - 09:58

Geert Loes En Joris:

ga d`r weer heerlijk van genieten,wij gaan weer lezen wat jullie gaan zien.de water vallen in canada zijn erg indrukwekkend wij zijn er ook geweest. grt

• 25 April 2011 - 10:11

Ineke & Pa:

Wij wensen jullie een hele goede vlucht toe en veel plezier tijdens jullie vakantie in de USA. Geniet er maar lekker van. Wij zullen jullie berichtjes weer vol aandacht volgen. Alvast veel plezier, dikke kus, veel liefs en groetjes!

• 26 April 2011 - 20:34

Thea Ebbers:

Wat maken jullie toch altijd van die vervelende reisje..........

• 29 April 2011 - 20:20

Gerrie & Diny:

Jantien & Morice hele fijne vakantie en we zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.
    Veel plezier.
    Gerrie & Diny