Relaxen - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

17 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Osceola

Wat een heerlijke manier om je vakantie af te sluiten. Pa en Morice staan om 07.00 al te vissen, ik lig dan lekker in de zon te bakken mijn boekje te lezen. Mama staat komt meestal rond 07.30 haar bed uit. De rest is meestal rond 10.00 op. Rustig ontbijten. Morice vermaakt zich prima met de jet ski, pa vist veel en ook hij gaat op de jetski. Mama blijft aan het poetsen, vegen en eten koken samen met Linda. Ze zitten af en toe stil voor 5 minuten maar dan gaan ze toch weer verder. Ik, ik doe helemaal niks, heb de hele dag mijn bikini aan en lig in de zon of lig te dobberen in het water. Had niet verwacht dat ik dat zou kunnen maar de rest vermaakt zich dus ik heb daar geen zorg over. Maandagmiddag zijn we weer naar een Wallmarkt geweest, wat een super winkel. Daarna naar een Men's Big & Tall store om lange witte t-shirts voor Morice te kopen. Kijk maar naar de foto's wat voor maten kleding ze daar hadden. We zijn met z'n allen pizza wezen eten. 6 pizza's voor 12 personen. Pa en ma kaarten iedere avond met Ben. We hebben net afscheid genomen van Wendy, zij is naar huis en de kids blijven nog hier voor een paar dagen. Vrijdag komt ze ze weer ophalen. Ik ga zo maar eens kijken naar een hotel in Chicago. We gaan hier donderdag rond de middag weg, Ben brengt ons naar Chicago waar we in een hotel blijven. We vliegen vrijdag avond om 18.15 terug. Ik wilde er de hele tijd nog niet aan denken maar ik zal nu wel moeten. Pfff zal wel een huilpartij worden, heb nu al tranen in mijn ogen als ik er over na denk. De eerste week ging heel langzaam, week 2 was heel druk dus vloog voorbij en deze week gaat super langzaam, heerlijk. Ik heb echt het gevoel als of ik 2 maanden ben weggeweest. Lieve familie als jullie de kans krijgen ga proberen ze op te zoeken hier, ze zijn zo gastvrij en vriendelijk. Alsof we elkaar al jaren kennen.

  • 18 Augustus 2010 - 09:45

    Marco En Rianne:

    Lekker he om ook te relaxen op vakantie. Als de omgeving het toe laat en je staat het jezelf ook toe...., dat is echt ultiem. Hou het gevoel nog een paar dagen vast!
    Groetjes Rianne en Marco.
    PS. Moeders is weer iets beter te been?

  • 18 Augustus 2010 - 14:26

    Peet Juud & Dyon :

    Klinkt goed meid, dobberen in the sun... hier geen sun :( ben van ellende maar weer eens naar Chimpie Champ gegaan! Geniet nog lekker je laatste daagjes xxxx

  • 18 Augustus 2010 - 17:01

    Ans:

    Je kunt het maar weten. groetjes en goede reis

    In het weekend en op maandag wordt het behoorlijk warm. De maxima liggen tussen 22 graden op de Wadden en 27 graden in het zuidoosten. Er zijn zonnige perioden, maar er is ook elke dag kans op een bui.

  • 18 Augustus 2010 - 20:02

    Jan En Dinie:

    Wij hopen de familie nog een keer te bezoeken en het zou ook heel erg leuk zijn als ze ook een keer deze kant op komen. Nog een paar fijne dagen, doe de groeten aan iedereen. Een goede terug reis.Ps, pannekoeken bakken kunnen we hier ook.

    Jan en Dinie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantien

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 25097

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 26 Juni 2015

USA 2015 ROCKY MOUNTAINS AND YELLOWSTONE

03 September 2011 - 18 September 2011

Diamond Lake 2011

01 Mei 2011 - 10 Mei 2011

New York Mei 2011

31 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

USA 2010

Landen bezocht: