De laatste dagen - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door:

Blijf op de hoogte en volg jantien

16 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Osceola

Wij zijn zaterdag aangekomen bij the lake house. Hier waren we in 2007 ook al eens geweest. Pa en ma hebben zich prima vermaakt met Ben en Linda. Verder kan ik niet veel spannende verhalen meer schrijven.Pa en ma en Ben hebben gisteravond gekaart, 31tigen. Dit deed hij altijd met zijn ouders.Het is nu zondag avond bijna 18.00 uur. We hebben de hele dag aan het water gelegen. Pa heeft vanochtend meer dan 30 pannekoeken gebakken als ontbijt. Uiteraard kennen ze hier wel pannekoeken als ontbijt maar Wendy vind de Nederlandse pannekoeken lekkerder. Toen Jan, Diny en Elle Wieleman hier waren moest Diny er ook aan geloven. Het deed Ben aan zijn moeder denken. Na het ontbijt dus de bikini aan en het water in. Het is zo helder dat er zelfs kleine schildpadden in zwemmen. Liggen, luieren, zonnen, vissen,schommelen, kletsen, eten en drinken is het enige wat we doen. Morice is helemaal happy, ze hebben hier namelijk 2 jetski's. Eerst zaterdag op de 'langzame' geweest en toen vandaag op de snelle. Nou ik moest er ook aan geloven, ik moest achterop. Nou dat ding moest toch wel wat gewicht trekken maar we gingen nog 60km over het water!!!! Geloof me, de rest kon mij op de kant horen gillen. Morice heeft in zijn eentje 85km gehaald. Het moet nog harder kunnen maar dat gaat hij morgenvroeg uitproberen als het water nog rustig is. Morgen gaan we een keertje uit eten bij een pizzaria met z'n allen aangezien het 10 jaar geleden is dat Linda haar kanker kreeg en ze willen dat vieren dat ze er nog steeds is gezond en wel! Neal is naar huis, Wendy en kids zijn er nog. Oja, mama heeft al onze kleren al gewassen en gestreken. Gisteravond hebben we weer gebakken piepers op dus ze was weer helemaal happy. Je merkt wel dat ze aan het aftellen is, gisteren even met Diny en Gerry gepraat via Skype en dan laten ze Bikkel ook even zien en toen zei ze: nog 6 nachtjes en dan ben ik er weer. Volgens Diny heeft Bikkel de koffer al klaar staan om mee te gaan naar Lobith, dus die heeft het goed gehad de afgelopen weken.
Wij gaan nog even genieten van onze laatste dagen hier in de USA.

• 16 Augustus 2010 - 08:55

Wouter En Amanda:

Hoi,

Als je een dag geen berichtje schrijf mis je dat gelijk.
    Veel plezier nog daar van de week en de groetjes

• 16 Augustus 2010 - 18:11

Anita:

heey jantien. jan kaart toch wel met geld he..
    geniet maar van het zonnetje daar, hier is het weer k weer

groetjes

• 17 Augustus 2010 - 16:17

Angela En Dennis:

Jaaaa lekker al die verhalen over pannekoeken, ed... wat denk je dat ik nu voor Dennis sta te bakken na het lezen van jullie stukje? MMMM schat, zei hij, ik weet wel wat we eten vanavond.
    hi hi.
    Dikke kus en geniet nog even.

xxxxxxxxxxxxxxxxx