Shoppen - Reisverslag uit Sevierville, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Sevierville, Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Sevierville

Vandaag alleen maar snelweg gereden. Iets meer dan 520km gereden. Ondanks de snelweg hadden we mooie uitzichten. We zijn 2 keer even gestopt, even een broodje bij Subway gehaald, kopje koffie bij de Mac(ja echt alleen koffie) en toen door naar waar we nu zijn. Sevierville in de staat Tennesee. Dit stadje is de ingang van de Smokey Mountains, we hadden nog gebeld of we een dag eerder in onze Cabin konden maar helaas. Nu slapen we in een hotel waar we iedere een eigen kamer hebben met een bubbelbad. Het is hier heet!!!! Gotverdomme wat heyt zegt pa de hele tijd. Je hoeft je niet te scheren, ga maar buiten lopen dan schroeien "alle" haren vanzelf weg zegt hij ook. 38 graden en heel droog. Je bent blij als je in een winkel bent waar airco is. Over winkel gesproken, Ben en Linda bleven op de kamer en wij zijn met de auto naar een Outlet Center gegaan. Direct naar de NIKE STORE, schade: 5 paar Nike's, 12 Nike shirts, 4 paar Nike sokken en 3 paar Nike broeken voor totaal 770 dollar! Reken zelf maar uit hoeveel euro het is. Pa wil het liefts nog een keer terug om nog meer te kopen, gooi alles weg en koop alles nieuw zegt hij de hele tijd. Na het shoppen nog even een six pack Budweiser gehaald, moeders ging die wel even halen... komt ze terug omdat ze naar haar legitimatie vragen!!!! Echt waar moeders was helemaal in de 7de hemel. Ze vragen hier tot ongeveer 30 jaar om je ID, mochten ze aan je twijfelen. Blijkbaar ziet ze er niet uit als 56 maar 26.
We hebben allemaal heerlijk gebruikt gemaakt van ons bubbelbad en pa en morice noemen we ipv de Budweiser boys, de Nike Boys. Ze zijn allebei helemaal in het nieuw. Op naar het diner

• 05 Augustus 2010 - 06:39

Anneke En Ans:

Jantien, wat knap dat je deze site hebt gemaakt. Leuk om jullie reis zo te volgen.Veel in de auto om ergens te kunnen komen zal soms wel vermoeiend zijn. Maarja, wil je wat zien in dat grote land dan moet je wel Fijn dat jullie het zo goed met elkaar hebben.Terwijl ik zit te mailen draait het fotoboek. Wat een beker cola!!!!!!
    Goede reis, en veel plezier.
    Groeten Anneke Ans

• 05 Augustus 2010 - 15:02

Peet Juud & Dyon :

Shoppen shoppen shoppen ook mijn favo! Dus jullie lopen nu flink reclame voor Nike ;)

Lekker hoor een jacuzzi, neem het er maar lekker van want hier is het weer stukken minder :)

Alvast enorm veel plezier @ Smokey Mountains. Gaan jullie ook naar Clingmans Dome? (hoogste punt)

Liefs uit Arnhem

• 05 Augustus 2010 - 16:13

Diana:

Hallo luitjes,
    Carla loopt toch nog wel in haar schoenen???? leuk om te lezen allemaal, hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben. Doe iedereen de groetjes vanuit Doesburg en tot gauw.
    Hennie,Diana en Colin

• 05 Augustus 2010 - 16:32

Joop En Us:

Zo te lezen hebben jullie het prima na de zin!? tja al die outlets...........je word er zo hebberig van hé? hahahahahahaha

grtjs aan de familie en have fun

X van ons

• 05 Augustus 2010 - 19:03

Anita:

kost bij ons 140 euro
    reken maar om......

leuk verhaal weer, zijn zijn beenharen ook verschroeid??