Dag 2 in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu Dag 2 in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van jantien bosma - WaarBenJij.nu

Dag 2 in DC

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jantien

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Pfff wat een dag. Ik weet nu zeker dat ik NOOIT de Nijmeegse Vierdaagse zal lopen! Respect voor diegene die het doen. Na een heerlijk ontbijt met verse wafels, slagroom, vers fruit en siroop en daarna the usual srambled eggs, worstjes en gebakken aardappelen, hebben we ons met 2 taxi's laten afzetten bij het Jefferson Memorial, hij is de man die the Declaration of Independence heeft geschreven. Toen mochten de voetjes weer aan de wandel. Langs het Holocaust museum, USA Air and Space Museum, The Capitol, Union Station en toen de bus genomen richting Obama. Helaas hij was er niet, wel liepen er snipers op het dak. Dat zie je hier echt heel veel, Politie's. We zagen zelfs 8 van die donkere SUV voorbij komen met mannen met geweren die uit het raam staken. We dachten dat Barack misschien wel in een van die auto's zat. Na het Witte Huis weer met een taxi naar het hotel waar Linda en ik de trip hebben gepland die we morgen gaan rijden. Weer heerlijk gegeten, as usual. We zijn nu al aangevreten, morgen rijden we weg rond 8.30 zonder te ontbijten, dat doen we ergens wel onderweg. Morice en ik hebben vandaag weer een magneet gekocht van de staat Virginia voor op onze koelkast en we hebben 2 USA vlaggen. Met mama is er nog geen verbetering. Nog steeds een dikke voet, knie en pijn in haar schouder, maar ze is een bikkel zoals we allemaal weten, ze klaagt niet.Vanaf nu wordt het rustiger voor haar, we gaan heerlijk cruisen door mooie landschappen.

• 03 Augustus 2010 - 04:55

Peet Juud & Dyon :

Klinkt allemaal super, zal een hele gewaarwording zijn cruisen in een taxi door the big city! Geniet nog lekker... ik heb honger gekregen door je verhaal maar hier geen wafels met vers fruit maar een boterham met jam hahaha verschil moet er wezen.

Liefs Juud